Филтри

Продукти

Често задавани въпроси

Кликнете върху въпроса, който Ви интересува, за да получите отговор

 

ПРОДУКТИ И ЦЕНИ

⟩ Оригинални ли са продуктите в Баняbox®?

Да, всички продукти предлагани в Баняbox® са 100% оригинални, с доказан производител.

⟩ Защо цените Баняbox® са по-ниски на фона на стандартните магазини?

Ние работим с най-добрите цени и поръчваме на едро при нашите доставчици. Баняbox® няма разходи за магазинна верига и персонал.

⟩ Цените на стоките включват ли ДДС?

Да, всички цени на стоки и доставки на сайта са посочени с вкл. ДДС 20%.

⟩ Цените на стоките включват ли сума за доставка?

Не. Цените на стоките са отделно от стойността на доставката. Сумата, която дължите за доставка се определя от много фактори (обем, тегло, място на доставка, доставчик, срок и др.) и е различна за всеки продукт Баняbox® Ви предлага безплатна доставка при минимална сума продукти 1000 лв.

⟩ Правите ли индивидуални оферти и цени за количества?

Не, предложените продукти са на най-добрата цена, която Баняbox® може да предложи.

⟩ Има ли допълнителни отстъпки от цените на сайта?

Баняbox® ви предлага максималните нива на отстъпки за даден продукт. Това ви позволява да планирате по-добре, да харчите по-малко и да купувате качествена стока. Тъй като държим нашите клиенти да са доволни, предлагаме план за допълнителни отстъпки.
При покупка на стоки на стойност (без сумата за доставка):

  • над 1 000 лв – безплатна доставка
  • над 5 000 лв – допълнително -2% и безплатна доставка
  • над 10 000 лв – допълнително -5% и безплатна доставка
  • над 15 000 лв – допълнително -8% и безплатна доставка
  • над 20 000 лв – допълнително -10% и безплатна доставка

 

⟩ Достоверни ли са цветовете на стоките?

Доколкото цветовете се променят на различните монитори, те са ориентировъчни. Не се ангажираме, че цветовете на рекламните снимки са 100% реалистични. Баняbox® не винаги разполага с пълен набор снимки на всички цветови варианти, предлагани от производителите на дадена стока.

⟩ Какви аксесоари са включени в цените на продуктите?

На изображенията често има аксесоари и допълнения към основния продукт, които се предлагат за окомплектовка с него. Прочетете внимателно описанието съпътстващо продукта, за да се информирате какво включва цената и как се променя тя, в зависимост от добавените аксесоари.

⟩ Артикулните номера на продуктите съвпадат ли с тези на производител?

Да, артикулните кодове на продуктите в Баняbox® са идентични с тези на производител, така ние Ви улесняваме при търсене на точния продукт.

 

ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА

⟩ Как да поръчам от Баняbox®?

Да направите заявка при нас е повече от лесно:

  • За да сложите продукт в количката, кликнете на бутона “Купи“ в описанието на избрания продукт, като посочите желаните опции.
  • Когато всички желани от вас продукти са в количката, можете да завършите поръчката с бутон „Поръчка и плащане“.
  • Изберете своя предпочитан начин на плащане и доставка и продължете до финализиране на поръчката.
  • Ако имате въпроси в процеса на избор, регистрация или поръчка, не се колебайте да се свържете с нашите консултанти на телефон +359 2 418 2070

 

⟩ Кой може да поръчва в Баняbox®?

Всеки. Вече знаете, че Баняbox® е за всички – частни клиенти, майстори, архитекти, компании. Всеки, който търси добра цена и добро качество е клиент на Баняbox®.

⟩ Какви са сроковете за доставка на продуктите?

Баняbox® предлага различни групи продукти, чиято наличност варира във всеки един момент. Повечето стоки са наличини и при получаване и обработка на поръчката, се изпращат веднага към клиентите. Някои от продуктите имат по-дълги срокове на доставка, а отделни продукти са поръчкови и се доставят специално по индивидуална поръчка, не се поддържат на склад.

⟩ Можете ли да дадете конкретна дата за доставка?

Сроковете на доставка зависят от актуалната наличност на продукта и готовността на доставчика на едро да ни снабди с него. Сроковете на доставка, които можем да дадем са ориентировъчни, но не обвързващи. Ако поръчате няколко продукта с различна наличност, то за изпълним срок на доставка се счита най-дългият срок, с оглед изпълнение на поръчката като една доставка и по-ниски транспортни разходи. Можете да разделите поръчките си и да получите отделни стоки по-рано, заплащайки съответните разходи за доставка.

⟩ Как се извършва доставката на поръчката ми?

Доставката се извършва от наш склад, в който стоката бива опакована и подготвена за доставка от партньорска фирма за куриерски услуги. В момента на получаване и обработка на вашата поръчка, ще получите потвърдителен имейл от нас, че тя е получена и обработена. При изпращане на поръчката към вашия адрес, ние ще ви информираме с писмо, което съдържа информация за проследяване на пратката и контакт с куриерската фирма.

⟩ До кои населени места се извършва доставката?

Нашите куриери доставят до всяка точка на България. В повечето случаи тарифите за доставка са уеднаквени с цел подобряване качеството на обслужване на нашите клиенти от цялата страна. Моля, информирайте се за условията за конкретно местоположение на доставка.

⟩ Ще бъда ли уведомен за доставката?

Да. Ще бъдете информирани своевременно за процеса на изпращане и доставяне на поръчката.

⟩ Мога ли да получа поръчката си лично на място? Къде и кога?

Да. Условията за получаване на стока от наш магазин са следните:

  • Стоката е предварително заплатена по банков път
  • Предварително е посочен магазина за получаване на поръчката
  • Получаването се извършва в работното време на партньорските магазини
  • Клиентът се идентифицира и носи копие от потвърждението на поръчка
  • Осигури за своя сметка съдействие за товарене на тежки предмети

⟩ Мога ли да добавям продукти към изпратена поръчка?

Да. До момента, в който поръчката не бъде натоварена и изпратена към адрес, можете да добавяте стоки. Добавянето на стоки става чрез изпращане на допълнителен e-mail, който задължително съдържа номера на вашата поръчка и точното описание на желаната стока, която да добавим.

Ако изпратите нова поръчка през системата на сайта, то тя ще бъде разглеждана като нова, отделна от предходната поръчка и ще бъде доставена отделно със съответните транспортни разходи.

 

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

⟩ Какви плащания приема Баняbox®?

При нас вие можете да платите по един от следните начини:

  • С банков превод
  • Еpay
  • Директен превод с карта

⟩ Безопасно ли да споделям лични данни с Баняbox®?

Да. Личните данни, телефони и адреси няма да бъдат използвани неправомерно и са обект на защита.

⟩ Каква част от моите данни стават достояние на трети страни?

Изискваме, използваме и предоставяме само онези данни, които касаят правилната и точна обработка и доставка на вашата поръчка (посочените от вас имена, адрес и телефон за доставка). Вашите данни няма да бъдат използвани за непожелани от вас рекламни кампании и маркетингови цели.

 

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКИ

⟩ Мога ли да върна поръчана стока?

Да. Съгласно Общите условия на сайта и ЗЗП, имате право да върнете поръчана стока и сумата за нея да ви бъде възстановена, при спазване на всички условия за това, в 14-дневен срок. За повече информация относно условията и разходите по връщане на нерекламационна стока, моля прочетете Общи условия или попитайте на тел. +359 2 418 2070. За ваше улеснение, попълнете формуляр за връщане на стока.

⟩ Мога ли да получа замяна на дефектен продукт?

Ако получите повредена стока, която има скрит фабричен дефект и е обект на валидна гаранция, Баняbox® ще съдейства за подмяна на стоката/заменяемата част от страна на производителя/вносителя, съгласно условията на гаранцията, дадена от производителя. За да опишете проблема и да получите разрешение, моля, попълнете формуляра за връщане на стока.

⟩ Получих повредена стока, какво да правя?

Ако получите стока с транспортен дефект, следва установяването на това събитие да се извърши по време на самата доставка.

Съгласно Общите условия, имате право и трябва да проверите и установите пред куриера (или на място, при получаване на стока в магазин) физическата здравина и цялост на стоката. Ако тя е видимо повредена, счупена, смачкана, огъната, в следствие от недобросъвестна манипулация по време на транспорта, се съставя протокол, стоката се връща и се заменя с идентична нова, здрава стока. При изпълнение на тези условия, вие не дължите нищо за обратна доставка и замяната.

С приемането на стоката от куриера, се приема, че тя е здрава, без поражения от транспорт и всяка последващата рекламация на основание „транспортен дефект“ няма да се разглежда и приема.

 

ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ

⟩ Как да се регистрирам?

На началната страница www.baniabox.bg потърсете линк Регистрация и го последвайте.

Попълнете възможно най-подробно и точно, на кирилица, всички полета.

Ако желаете да ви бъде издавана фактура на фирма, моля изберете тази опция и попълнете подробно и точно празните полета за данните на фирмата. При покупка от страна на физическо лице и при непосочено желание и данни за фактура, такава няма да бъде издадена, платежният документ за физически лица е касова бележка.

⟩ Как да вляза в профила си?

Последвайте линка Вход на началната страница на сайта и въведете e-mail и парола, с които сте се регистрирали. Можете да използвате и улеснената функция за вход чрез Facebook.

⟩ Как да сменя паролата си?

Паролата можете да смените, когато сте влезли в своя профил. Последвайте линка Профил на началната страница на сайта и потърсете секция Информация за потребителя, където можете да смените своята текуща парола в две лесни стъпки.

⟩ Забравена парола?

Ако сте забравили своята парола, просто кликнете на линка Забравена парола под полето за въвеждане. Системата автоматично ще изпрати линк за подновяване на текущата парола на e-mail адреса, с който сте се регистрирали в сайта. Отворете e-mail-а в пощенската си кутия и последвайте линка. След смяна на паролата, можете да влезете в своя профил и да следите текущите си поръчки.

⟩ Мога ли да поръчвам без регистрация?

Не. Към настоящия момент БаняBox е преустановил поръчките без регистрация.

 

ОБСЛУЖВАНЕ

⟩ Как да се свържа с Баняbox®?

Можете да се свържете с нас по един от следните начини:

• на телефон за директна връзка със сътрудник-консултант: +359 2 418 2070

• през Формата за контакт на сайта

• с e-mail на sales@baniabox.bg

 

ЗА РЕКЛАМА, ДИСТРИБУЦИЯ и други:

• ако вие сте дистрибутор или представител на фирма и бихте искали да предложите стоката си на нашия сайт

• ако се занимавате с реклама и имате атрактивно предложение за нас

• ако имате общи въпроси или предложения: office@baniabox.bg

Върни До Горе